Jumaat, April 26, 2013

Apabila Pesta Buku Antarabangsa 2013 Bermula

Sempena Pesta Buku Antarabangsa 2013 yang bermula pada hari ini saya mengucapkan selamat mencari bahan bacaan bermanfaat kepada anda semua.

Disebabkan pada tahun ini slogan Pesta Buku Antarabangsa 2013 bertajuk 'Buku Menjana Kepintaran Kreatif' saya ingin mengesyorkan kepada anda untuk mendapatkan karya saya iaitu 'Hi Darling' dan 'I Love You Too' supaya anda semua lebih kreatif dalam berumahtangga.

Buku saya mudah disimpulkan kepada tiga bahagian:

1. Sketsa rumahtangga wanita

2. Sketsa rumahtangga tentang suami

3. Sketsa rumahtangga untuk anak-anak

Oleh kerana terdapat banyak masalah tentang rumahtangga, saya terpanggil untuk mengisi slot sketsarumahtangga di dalam majalah ANIS secara santai dan menghiburkan.

Kepada anda semua, jangan lupa dapatkan karya saya di Pesta Buku Antarabangsa dan dapatkan tandatangan ekslusif saya di sana.

Sambil tandatangan kita juga boleh bergambar dengan riang gembira.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih membaca blog ini.

Menghargai anda sehingga bila-bila...

Jangan lupa jadi kawan saya di blog ini dan facebook.