Isnin, Mei 20, 2013

Pesta Buku Selangor 2013 - Jom Datang Bersama Keluarga Anda

Sempena Pesta Buku Selangor 2013 pasti ibu bapa akan membawa anak-anak mereka ke sana disebabkan cuti sekolah bermula.

Jadi untuk Pesta Buku Selangor 2013, saya menjemput ibu bapa semua untuk mendapatkan karya berkualiti daripada Galeri Ilmu seperti Anekdot Madinah tulisan Prof Kamil, Aroma Antara Benua, Puan Roza Roslan serta macam-macam lagi.

Kepada guru-guru di kawasan Lembah Klang dan luar Lembah Klang, jangan lupa dapatkan bahan bacaan terbaik untuk dimasukkan dalam koleksi perpustakaan sekolah anda.

Untuk guru juga ada disediakan buku seperti Cikgu, Anak Saya Okey? oleh Tuan Zayu Hisham yang mendapat dalam kalangan guru dan ibu bapa.

Untuk itu, saya juga mengajak ibu bapa semua untuk mendapatkan karya saya iaitu Komik Godaan Syaitan yang kini sudah menjadi 12 koleksi setakat ini.

Terbaru adalah Hantu Internet dan Penghasut No. 1 yang baru sahaja berada di pasaran dan telah pun dijual semasa Pesta Buku Antarabangsa 2013 berlangsung.

Selain itu dapatkan juga karya-karya saya yang berkisar tentang sketsa rumahtangga.

Jumpa anda di sana dan dapatkan tandatangan ekslusif daripada saya.

Terima kasih.

Klik di sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih membaca blog ini.

Menghargai anda sehingga bila-bila...

Jangan lupa jadi kawan saya di blog ini dan facebook.